fredag 7 oktober 2011

Galna dagar

Var igår med Jessica till Stockmanns galna dagar och säger bara att hur det var galet. Det ända jag skulle ha var hårspray och ansiktskräm, men tog ju en stund att komma förbi alla männsikor och hitta det. Alla e liksom helt stressande, slänger saker hit och dit, knuffas; man blir ju stressad av att bara se hur människor håller på.

Bästa hårsprayet ever!

Är glad över att jag i allafall också fick två kommande problem lösta, nämligen Jesses födelsedagspresent (visar en sneakpeak då jag inte kan vara säker att han inte läser min blogg) och Emelies födispresent och julklapp. Är värdelös på presenter, har absolut ingen bra fantasi när det kommer till det. Hur faan ska man veta vad andra vill ha och jaa hur ska man komma ihåg allt man givit tidigare? Jag önskar mig nuförtiden alltid pengar eller presentkort för att sen kunna köpa det man själv vill. Visst är det roligt med presenter, men gillar personliga grejjer mest, som man märker att det är någon tanke bakom och inte bara något random köp.

Jesses
Emelies

I går damp det också ner en trevlig överraskning i mitt brevinkast, nämligen inbjudan till Dyddans 20-års fest den 25 december. Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag jobbar så att jag kan gå eller är ledig följande dag, lär bli vilt :)!


I dag har jag hela morgonen hållt på med kirurgi hemtenten (och slutet verkar aldrig komma närmare) och nu ska jag snart åka och hälsa på min kära mormor för att få annat att tänka på än skolan en stund. Hoppas ni har en fin dag :)!

Facelook igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar