onsdag 5 oktober 2011

Konstigt

Tja! Hoppas ni haft en bra morgon. Jag har nu självstudier i 3 dagar, alltså jag är ledig. Och i helgen blir det jobb, så skönt att ta det lite lugnare på veckan i stället. Fast borde räkna läkemedlesräkning, söka fakta till ett grupparbete och laga en kirurgi uppgift innan helgen. Men har ju massor med tid så ska inte klaga. Den här morgonen började ovanligt tidigt för att vara en ledig dag, skulle till tandläkaren (då jag lyckats tappa en bit av min tand). Med min tur fick jag ju en tid i andra sidan av stan så tog ca 45 minuter att gå dit, fast bra med morgonlänk så man vaknar till lite. Det som nu är konstigt är att jag har halva käften bedövad, faan vad wierd det känns. Har aldrig haft bedövning förut och fattade inte riktigt poängen då de inte hann vänta tills den verkat ordentligt, så gjorde ont anyway. Men man kan ju inte visa sig feg, vilket jag just är så bet ihop (inte bästa uttrycket här?) och här sitter jag nu och inte får äta på flera timmar, usch för mig som älskar just det, mat!

1 kommentar: