onsdag 19 oktober 2011

Segar

Hello alla fina där ute! Jag ligger fortfarande i sängen och segar, såå inte min stil. Kan typ aldrig sova länge nuförtiden, inte ens då jag är hangover. Men eftersom jag nu har självstudier i ca en vecka (ledig förutom en natts jobb i helgen) så måste man väl ta tillfället och slappa lite. Känns så tomt att inte ha något man måste göra, ingen stress med skolan eller annat, bara vara och göra vad jag vill. Det är en sak jag tycker är viktigt, att man ska tycka om att vara bara med sig själv. Visst, alla gillar inte att vara ensamma, men vi borde bli bättre på det. Jag trivs i mitt eget sällskap, då jag får bestämma själv vad jag gör. Ta mig inte fel, tycker massor om mina vänner och fina familj och deras sällskap, men i slutändan är du ju det enda du har, så bäst att trivas i sitt eget sällskap eller? Måste också tipsa er om en film Jessica och jag såg i går; A little bit of heaven. Den var så bra och äkta, sorglig och känslig, men på ett fint sätt. Och jag bölade som vanligt, haha. Nej nu måste jag nog aktivera mig, ska träna och senare iväg till hälsovården för hepatit-vaccinering. Och sen försöka hitta en resväska som inte kostar skjortan, omöjligt uppdrag kanske, får se. Ha en fin dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar