tisdag 11 oktober 2011

Zombie

Om ni undrar varför jag inte kommer uppdatera nåt mer den här veckan så är det för att jag håller på att förvandlas till en zombie som äter, sover och andas läkemedelsräkning. Har nu då skrivit provet tre gånger, går för tillfället på stöd och klarar jag inte provet nästa måndag så får jag inte fara på praktik..Så ska ge mig fan på att göra mitt bästa och går det inte trots det så har jag i alla fall försökt. Gjorde just hemtent i del 2, fick alla rätt, men var ju lätt då jag hade boken med, så mycket att komma ihåg att allt inte ryms in i huvudet och har aldrig varit speciellt bra på matematik. Något positivt med den här dagen är att jag igen har hittat inspirationen till att laga mat (händer ju inte allt för ofta). Blev broilerlår med ris, currysås med äpple och sallad med gurka, tomat, pizzakrydda och limejuice. Lätt som en plätt då typ allt kommer från förpackningar och påsar; färdigt på nolltid och att ätas i ett huj. Ni ska ha en bra vecka och jag skall igen dyka in i ett hav av dropphastighet, kroppsytor, tabletter och beredning av lösningar; håll tummarna för mig på måndag :)!


Skitsnygga möbler som tyvärr kostar för mycket, annars skulle jag köpa allt och göra om hela lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar