måndag 31 oktober 2011

Sallad

Tänkte bara dela med mig av receptet till dagens middag före jag springer iväg till spinningen. Eller jaa att springa är nog överdrivet, men gå raskt kanske? Äh var ju inte det jag skulle skriva. Jag är ingen vidare kock, men ganska bra fantasi har jag väl. Tyvärr så blir inte alltid mina funderingar lika bra i verkligheten som i huvudet, men det får man leva med. I matväg gillar jag det mesta och älskar att äta. Om jag fick och vågade skulle jag säkert äta hela tiden och vid det här laget redan väga massor för mycket och typ rulla fram. Men mat borde ju vara något man äter för att överleva, fast gott ska det också vara såklart. I dag blev det en snabb sallad av det som fanns i kylskåpet. Har faktiskt skett en tillfällig förbättring på det området; att mitt kylskåp inte längre gapar tomt förutom smör, ost, joghurt och gurka, vuxenpoäng där.



Du behöver: isbergssallad, tomat, gurka, rödlök, riven ost, citronjuice och ett stekt ägg. Skär i bitar och blanda ihop, enjoy :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar