torsdag 13 oktober 2011

You say I'm a kid, my ego is big and I don't give a shit!

Trodde ni jag sku kuna hålla mig borta en hel vecka härifrån? tydligen inte, haha. Nej men måste berätta att jag hittade en ny kärlek i dag. Som ni säkert tidigare märkt älskar jag klockor, när man vant sig att ha den så kan man aldrig vara utan igen. En del av mig dog i dag då jag såg den här skitfina Michael Kors i Stockmann och inte får köpa den. Definitivt dagens vill ha och den är bara så värd sitt pris fast den är dyr, typ 3 dagars lön. Fan hur jag skulle vilja vara rik och inte behöva titta på prislappar utan bara shoppa hur ofta och så mycket jag vill. Får fortsätta drömma nu och kanske den en dag blir min.
Bilden lånad från google

Snart bär det troligen av mot Pargas där jag och Jessica ska dränka våra sorger med Dyddan. Meddelar senare om vi hitta något annat än krapula i bottnet av flaskan. Fast man studerar hårt är det ändå viktigt att ha ett liv och att ha roligt och koppla bort allt jobb och skola ibland och bara vara så man sedan orkar vara motiverad till 110% igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar