tisdag 25 oktober 2011

Musik

Hello! Ska spy lite lycka över er nu, haha. Men veckan har börjat super. Enda skoldagen denna vecka var i dag och nästa gång har jag skola nästa veckas torsdag. Hade jag orkat vara aktiv sku jag ha skaffat jobb, men då jag jobbat nästan alla helger den här månaden och studerat aktivt så tycker jag faktiskt att jag förtjänar lite ledigt. Därför tänker jag i stället satsa på att repetera och läsa till praktiken och satsa på min kropp med att träna. Har på senaste tiden haft noll motivation till träningen och därför mått så mycket sämre, varit trött och gnällig, ätit massa onyttigt och varit stressad. Min träning har typ mest bestått av bara promenader och lite joggande, futtigt. Men nu ska jag på riktigt ta mig i kragen och den friska luften, träningsvärken, crosstrainern och hantlarna ska bli mina bästa vänner igen. Så i morgon blir det gymmet som gäller. Nu till något helt annat. Eftersom musik är så viktigt för mig och kan göra varje situation, plats eller känsla så speciell så blev jag förkrossad när min kära inte ens ett år gamla mp3 sa upp kontraktet. För att den inte kunde lagas så fick jag välja en ny, tog ett annat märke den här gången och hittills älskar jag den. Fattar inte varför jag inte köpte den här från början? Och snyggt piggt röd är den, vad glad man blir :)


Bjuder på den kanske fulaste minen någonsin  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar