fredag 21 september 2012

Äntligen fredag!

Den här veckan har gått i racerfart och nu är det plötsligt redan fredag. Blir säkert så då hjärnan går på övervarv så hinner man inte hålla koll på tiden. Det första som finns i huvudet på morgonen är skolan och alla dom saker jag borde få början på. Men när det blir för mycket kan det vara bra att ta en liten break. Så i dag efter dagens sista föreläsning kl. 14.30 tänker jag checka ut och ta helg och inte återvända till den vanliga världen förrän på söndag. Tack gud för alkoholen och dens förmåga att glömma saker för en stund och skjuta bort alla problem. Ska bli skönt att lämna skolan och vardagen ett tag och bara ha det roligt! I morgon kommer jag säkert inte att tycka samma sak, men det är den dagens problem. Och sen är jag heller inte riktigt förtjust i att åka båt, men kommer säkert gunga så mycket i huvudet att det gör inget om det blåser lite där på havet, haha. Det här blev ju ett riktigt moget inlägg, om hur mycket jag vill festa, låter mera som en alkoholmissbrukande 17-årings dagbok, typ. Ha en trevlig helg alla där ute :)!

1 kommentar:

  1. Hej, ni ska ha sa himmla kul ikv :)jag bleb ocksa sugen pa kryssning nu ;)

    SvaraRadera