lördag 1 september 2012

Att ha en såndärn pissdag

Hej hej! Tänkte bara lägga hit ett snabbt inlägg före jag igen går ut i regnet och plockar in lite mera ved. Orkar inte skriva så mycket för i dag har jag ingen bra dag. Ni vet en såndärn skitdag då allt bara går och känns så jäkla fel, då man helst vill dra något gammalt över sig och inte umgås med någon annan levande människa (tur att man har katterna ändå, fast en av dem gick typ bärsärkargång i dag och bet av en sladd, igen..). Blev så jäkla irriterad t.o.m. i butiken, vad faan är det med äldre personer och deras jävla småpengar? Såå viktigt att det ska vara jämnt, och ändå är det lättare att betala med bankkort, men då ska det nog sättas upp och ner i den där apparaten, håhå. Ibland önskar jag bara att jag kunde tömma mitt huvud och min kropp på dåliga känslor, ångest och panik och bara vara ett tomt glatt skal, men det går ju inte. Men nu vill jag inte sprida mer negativitet så nu stänger jag datorn. Hoppas ni alla har en bra lördag, fast det inte är fint väder, skitkallt, mörkt och dessutom, nej nu sätter jag punkt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar