söndag 2 september 2012

Solsken

Good morning! Eller jaa kanske det heter god förmiddag egentligen. I dag skiner solen, så otroligt skönt, men direkt varmt är det ju inte. Jag tänkte senare på mitt piss off-inlägg i går och insåg att man nog inte skall blogga då man är på dåligt humör. Men är också en sån otrolig vädermänniska; om det regnar eller stormar så blir jag nästan direkt down och negativt inställd till typ allt. I dag skiner solen så då måste jag ju vara glad? Nåjaa inte är det riktigt så svart-vitt. Nu ska jag försöka få den där evigt lika stora vedhögen att minska lite, hur mycket man än plockar in så ser man egentligen ingen skillnad? Sen blir det länk med Jessica och besök hos min kära storasyrra med familj. Och skönt att uppleva ännu en söndag utan hangover, för förra söndagen fick man nog veta att man levde och skulle djupt ångra varje liten droppe alkohol man hällt i sig! Herregud, fick just en värre chock, hör hur katten morrar och så vänder jag mej om och då har han hämtat in en ödla i köket, fun, då jag är livrädd för ormar och ödlor med för den delen. Men han ville väl bara visa sin fångst, bra att det finns grytvantar man kan använda också till annat än att laga mat. Ha en skön söndag och njut av solen :)


God morgon från oss med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar