fredag 14 september 2012

Ett kort hej

Hej! Har inte haft tid att skriva och sen så försvann inspirationen också med att skolan började och att det lastades på arbete efter arbete, deadline efter deadline osv. I Novia ska man inte ha något annat liv medan man studerar. Man ska tydligen äta, sova och andas studier. Vårdvetenskap, forskningsmetodik, barnsjukdomar etc etc. Men nu skulle det här inlägget inte bli långt och inte heller handla om vilken hatkärlek jag känner för mitt utbildningpsorgram och skolan just nu. Utan vara just det, ett kort hej så ni vet att jag lever. I går drabbades jag dock av plötslig hjärtvärk, men tror den beror på stress eller nåt, så ingen ska bli orolig, still hanging in there. Jag hoppas ni redan förstått att jag har en lite speciell humor och att ni ska ta mej med en nypa salt. För det blir roligare text om man får överdriva lite (och ibland kanske lite för mycket). Ha en bra helg, fast kanske jag hinner peta ihop ett eller två inlägg under helgen. Den som väntar får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar