onsdag 10 juli 2013

5 matsaker

Eftersom blogginspirationen för tillfället har gått och gömt sig, försöker jag nu förgylla din dag med en matrelaterad faktalista om mej själv. Inte för att jag vet om den här informationen kan användas för något, men visst, nu vet du ju vad du ska göra och inte göra då du bjuder mej på middag, haha :)

1. Anser att jag kan kallas allätare. Finns bara två saker jag smakat på och som efter erfarenhet väljer att inte äta; syltlök och grynkorv.

2. Leverpastej måste ätas på rågbröd, med smör under och gurka ovanpå, annars finns det ingen poäng.

3. Älskar ostar i alla de former, kunde säkert leva på ost om det sku gå.

4. Är inte världens bästa kock, samlar ofta recept härifrån och därifrån, men håller mej gärna till det jag redan kan laga.

5. Några maträtter jag sku vilja smaka på: äkta moussaka, hummer, ostron m.m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar