onsdag 24 juli 2013

Kär i tiden

Surfade runt på nelly.com lite och blev bara så kär i en klocka där. Ni som följt mej längre vet att jag har en förkärlek för klockor och bär klocka så gott som varje dag, utan det känns det så naket och tomt. Har tjatat om nån annan modell tidigare från Michael Kors för hans klockor är ju bara att dö för, kärlek vid första ögonkastet. Men såklart kostar de skjortan, minst 350 € för en klocka i dagens livssitution är ju inte direkt aktuellt. Fast en dag ska en Michael Kors klocka bli min, för så ska det bli, kosta vad det vill. För mej som klock älskare sku det absolut finaste vara en Rolex och en dag ska jag nog äga en sådan, men då pratar vi ju lite större summor än några 100. Kanske känns ytligt för nån, men för mej är klockor en fin accessoar med funktion som går att kombinera till mycket. Min dyraste klocka i dag har kostat ca 150 € fast det är ju en träningsklocka med pulsfunktion mm. som jag använder dagligen. Den fick jag i present av sambon för ca 2 år sedan och har varit väldigt nöjd, helt klart motiverande till träning. Den näst dyraste klockan jag har är en Tommy Hilfiger, men den används nästan bara vid speciella tillfällen. Fast priset är ju inte det som avgör, alla gillar ju olika. Att hålla reda på tiden är ändå viktigt, så då kan man lika bra göra det med stil :)!

En dag ska det bli du & jag (bilden från nelly.com)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar