tisdag 16 juli 2013

I köket

Planer på den lediga dagen var att göra ingenting. Hur tror du att jag har lyckats med det? Nja, så där helt ärligt inte så bra. I går var tanken att jag bara ska ta det lugnt och fara till stranden om vädret tillåter och läsa ut en bok. Men har varit tidvist mulet och ganska svalt och blåst en hel del så stranden fick jag skippa. Fast har suttit ute på verandan och betalat räkningar i stället. Och så började jag ju som alltid då har tid över att fixa och städa. Får så dåligt att vara om jag bara är en hel dag och inte gör något vettigt. Vet inte riktigt varför, men måste hålla igång nästan jämnt, fast sådan har jag alltid varit. Tänkte visa er bilder på handdukshyllan som jag målade om till köket, tycker att den passar perfekt där. Perfekt målad är den inte, men tycker om då det ser lite ''slarvigt'' ut, egengjort helt enkelt. Nu ska här svängs ihop något att äta till middag, i väntan på att Jessica kommer hit på länk och efter blir det vinbärsplockning :)!


Före
Efter

Ljushållare, flaska & kanna Ib Laursen
Grytlappar & vante Ikea, hjärta Tiimari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar