söndag 5 maj 2013

Sakna en vän

Som jag nog säkert nämnt många gånger tidigare så befinner sig en av mina bästa vänner Ina just nu i USA. Hon åkte i väg i augusti förra året och har nu då varit borta i snart 9 månader. I dag fick jag såndärn hemsk längtan efter att få träffa Ina och bara krama henne och prata allt möjligt. Ina är en sån person som jag nog är van att inte träffa allt för ofta, men alltid känns det som man just setts då man träffas igen,intressant det där. Fast att inte träffas på ett helt år är nog länge, men nu är det inte långt kvar tills hon kommer hem till Finland igen. Tur att det finns Skype för skulle nog vara lite väl långsamt att bara skicka brev, haha. Ina sprider sån bra energi och ger såndärna moderliga råd som jag utan egen mamma har blivit utan, är en guld värd vän helt enkelt :) Lägger hit en bild på en av våra inte allt för nyktra kvällar, haha. Önskar er en bra kommande vecka :)!


1 kommentar: