tisdag 21 maj 2013

Vildhjärta

Hejar såklart för självstudiedagar, men inte för dagar då man inte får början på något. Klockan tickar snart 16 och jag har ännu inte skrivit en endaste rad (eller ord för den delen) till opponentberättelsen. Ska ta mej i kragen nu och bara försöka få det gjort, inte alls som att det vackra vädret utanför distraherar mej. Annat har jag nog fått gjort i dag; började dagen med länk med Jessica, solat på trappan, handlat mat och varit på kirppis. Men nu tillbaka till berättelsen då, blogga hinner jag ju ändå alltid, haha. Låten här nedanför har blivit en stor favorit (albumet innehåller också många andra bra låtar, lyssna på det, helt klart värt tiden!) och Stiftelsen hoppas jag att hinner fara och se på årets RockOff, bara dom sku kunna sluta panta på datumen. Inte riktigt lättast att planera en sommar med skiftesjobb, fast den här sommaren jobbar jag ändå inte nätter. Man måste alltid hinna så tidigt som möjligt få in önskemålen då arbetslistorna lagas ganska långt före, men hoppas att jag hinner. Hoppas ni har tid att njuta av det fina vädret :)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar