torsdag 30 maj 2013

378 inlägg senare

Startade egentligen den här bloggen av nyfikenhet på vad bloggande innebär. Läser mycket bloggar och tycker det är roligt att folk delar med sig av sitt liv, åsikter, stort och smått etc. i sociala medier. Bloggen är ingenting jag tar stress över, den är den del av mitt liv jag vill dela med mej av. Då kollar bakåt i arkivet märker jag att mitt språk har blivit bättre och att bloggen kanske inte längre är så djup som den var tidigare. Kanske då i början inte riktigt tänkte på att man nog helst inte ska hälla ut hela sitt hjärta över internet. I oktober fyller bloggen tre år och på den tiden har ju också jag växt och utvecklats som människa, vilket säkert också har bidragit till att bloggen förändrats lite. Under den här tiden har jag bott i två olika lägenheter i Åbo, sambon köpt hus och där bor vi nu (jag deltid, men på heltid nu från junis slut) och bytt bil tre gånger. Från början hette bloggen I Dianes värld men sen kom D.N någonstans i från och det namnet kanske inte är världens påhittigaste, men det har ju fått stanna. Till mitt liv har också kommit nya bekantskaper, nya familjemedlemmar i form av tre katter (varav en blivit ängel redan) och både roliga och tråkiga saker har hänt. Både då saker känns bra, men också tunga har bloggen för mej varit en plats där jag får skriva av mej. Tycker egentligen bara det är roligt att skriva och att någon vill läsa, så hoppas ni fortsätter följa med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar