tisdag 21 maj 2013

Tacksam

Hittade den här bilden och ville bara skriva att jag är tacksam för att ha en så fin pojkvän. För några veckor sedan firade vi redan 8 år tillsammans och hoppas ju såklart att det blir många år till ännu. Har hittills nog mött också människor med lite skeptisk inställning till vårt förhållande, att vi blev tillsammans så unga vill säga. Vissa tror nog inte på att förhållanden som börjar tidigt i livet kan hålla tills man blir gammal. Kan ju tänka mej att en stor faktor i det kan vara att man känt varandra så länge att man tröttnar eller helt enkelt växer i från varann. Men den som lever får se! Lever i dag inte längre i den tron att jag inte kan leva utan sambon, men att jag ju vill leva med honom. Min kropp sköter ju om att blodet pumpas runt och syresätter sig också utan att han sitter fast i mej dygnet runt (vilket man kanske trodde som tonåring?), men är ju lyckligare då han finns i mitt liv. Klart att alla förhållanden har sina kriser och sämre tider. Men något annat sku nog inte vara normalt, i slutet av dagen är vi ändå bara människor och det är inget vi kan ändra på. Vad än som händer kommer Jesse ju ändå alltid vara min första stora kärlek och har därför en väldigt speciell plats i mitt hjärta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar