måndag 13 maj 2013

Sitta fast

Just nu känns det som att en stor sten fallit över mej och här sitter jag fast i typ 3 veckor framåt. Vet att jag redan förra veckan gnällde över den massiva högen av skolarbete som jag förväntas prestera på de kommande veckorna, men orkar inte ens tänka längre än typ två dagar framåt just nu. Och inte har jag börjat läsa aktivt på fredagens tent ännu heller. Men vad gör man då det lockar mycket mera att städa lägenheten. Väldigt underligt det där, då skoluppgifter ligger i hög och väntar så blir det plötsligt väldigt behövligt med städning, långsam matlagning och annat som inte är skolrelaterat. Så nu är det i alla fall städigt omkring, så kanske kan koncentrera mej bättre på tentläsningen, fast först ska här lagas middag. På dagens ''fattiga studerande meny'' finns det Ceasarsallad. Rättar det där med fattig, i billigaste laget är salladen inte direkt då den innehåller både broiler och parmesanost. Förövrigt så älskar jag parmesan sjukt mycket, sku kunna äta det på det mesta som kräver ost och Ceasardressing kan aldrig bli fel det heller. Och med mat i magen och glad musik går det mesta lite bättre, så i väntan på det då :)!

Bästa osten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar